S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 199,00 Kč (47,96 Eur)
Skladem
naše cena 649,00 Kč (25,96 Eur)
Skladem
naše cena 559,00 Kč (22,36 Eur)
Není skladem

AKČNÍ ZBOŽÍ

naše cena 649,35 Kč (25,97 Eur)
Skladem
naše cena 799,20 Kč (31,97 Eur)
Skladem
naše cena 697,50 Kč (27,90 Eur)
Skladem

ANKETA

KONTAKTY

Ing. Ladislav Škunda
gen. Píky 299/10B
779 00 Olomouc
tel: +420 603 108 489
info@oazakabelek.cz
IČ: 02292939
DIČ: CZ7708015337

» REKLAMACE
Záruční doba a reklamace

Upraveno Článkem X Všeobecných obchodních podmínek

10. 1. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být kupujícímu poskytnuta delší záruční doba. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží kupujícímu.

10. 2. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je při jeho dodání kupujícímu přiložená faktura (doklad o koupi zboží), která slouží zároveň jako záruční doklad a záruční list.

10. 3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a úplně zaplacené.

10. 4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit na adresu sídla prodávajícího reklamované zboží čisté, suché, mechanicky nepoškozené, nejlépe v originálním balení. Stačí vyplnit Formulář (viz. Článek IX, bod 9.3. VOP).

10. 5. Pro vyplnění a zaslání Formuláře platí v průběhu reklamace povinnosti uvedené v Článku IX, bodech 9.3. až 9.8. VOP.

9. 3. V případě odstoupení od smlouvy či požadavku na výměnu neodpovídajícího zboží je Kupující povinen vyplnit Formulář odstoupení od smlouvy/Formulář vrácení neodpovídajícího zboží/Formulář pro reklamaci zboží (dále jen Formulář). Kupující je povinen uvést ve Formuláři následující údaje:

a)       Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b)      Adresa místa, kam bylo zboží dodáno;

c)       Adresa, na kterou má být dodáno vyměněné zboží, v případě výměny zboží;

d)      Číslo elektronické objednávky;

e)       Datum vystavení elektronické objednávky;

f)       Datum převzetí zboží kupujícím;

g)      Popis zboží, které kupující požaduje zaměnit a popis zaměněného zboží s uvedením kódu, barvy, velikosti, množství, ceny a způsobu zabalení zboží;

h)       Název a číslo bankovního účtu kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, kam mají být poukázány finanční prostředky při vrácení zboží.

i)        Datum a podpis kupujícího.

9. 4. Pokud Formulář není kompletně vyplněný nebo k Formuláři není přiložen doklad o koupi (dále jen "Požadované doklady"), prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů nebo přiložení chybějících požadovaných dokladů.

9. 5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu a / nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře a / nebo požadovaných dokladů prodávajícím, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení/záměny/reklamace a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři.

9. 6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem a s požadovanými doklady není přiložené zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vrátit, zaměnit nebo reklamovat.

9. 7. Zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace musí být kompletní, v případě záměny nepoužité, nepoškozené a v původním nepoškozeném obalu. Kupující je povinen pojistit zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení/záměny/reklamace nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. V případě vrácení zboží, které je poškozeno, případně nese známky vady, která byla způsobena kupujícím, má prodávající právo ponížit vrácenou částku o o škodné náklady.

9. 8. Kupující je povinen kompletně vyplněný Formulář spolu s požadovanými doklady doporučeně zaslat spolu se zbožím, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace na adresu sídla prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

10. 6. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná. Při neoprávněné reklamaci je kupující povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

10. 6. Na vyřízení reklamace má prodávající 30-denní lhůtu, která však může být prodlouženo, o čemž však musí být kupující vyrozuměn (e-mailem či písemně).

 

NDhlMmFh