S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Podporuje mojeID

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 709,00 Kč (29,07 Eur)
Skladem
naše cena 399,00 Kč (16,36 Eur)
Skladem
naše cena 779,00 Kč (31,94 Eur)
Skladem

AKČNÍ ZBOŽÍ

naše cena 561,75 Kč (23,03 Eur)
Skladem
naše cena 799,00 Kč (32,76 Eur)
Skladem
naše cena 749,25 Kč (30,72 Eur)
Skladem

KONTAKTY

Ing. Ladislav Škunda
gen. Píky 299/10B
779 00 Olomouc
tel: +420 603 108 489
info@oazakabelek.cz
IČ: 02292939
DIČ: CZ7708015337

» Reklamace
Záruční doba a reklamace

 

 

Adresa pro zasílání reklamací:

Ing. Ladislav Škunda

www.oazakabelek.cz

gen. Píky 299/10B

779 00  Olomouc

 

Formulář Reklamace zboží zde 

 

Reklamační řízení je upraveno Článkem X Všeobecných obchodních podmínek

 

10. 1. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být kupujícímu poskytnuta delší záruční doba. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží kupujícímu. O přijetí zboží k reklamaci je povinen prodávající vyrozumět kupujícího, a to na email uvedený ve Formuláři Reklamace zboží, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.

10. 2. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je při jeho dodání kupujícímu přiložená faktura (doklad o koupi zboží), která slouží zároveň jako záruční doklad a záruční list.

10. 3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a úplně zaplacené.

10. 4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit na adresu sídla prodávajícího reklamované zboží čisté, suché, mechanicky nepoškozené, nejlépe v originálním balení. Stačí vyplnit Formulář Reklamace zboží, který je k dispozice na těchto stránkách: Formuláře

10. 5. Zboží, které kupující reklamuje, musí být nepoškozené (mimo reklamovaných vad), kompletní a nesmí jevit známky běžného opotřebení. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem reklamace, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

10. 6. V případě reklamce zboží je Kupující povinen vyplnit formulář Reklamace zboží, který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři Reklamace zboží následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Identifikace zboží;

c) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

d) Datum převzetí zboží kupujícím;

e) Cena zboží;

f) Důvod reklamace, popis vady

f) Číslo bankovního účtu, kam mají být případně poukázány finanční prostředky při uznání reklamace;

g) Datum a podpis kupujícího.

10. 7. Pokud Formulář Reklamace zboží není kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

10. 8. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře Reklamace zboží, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři Reklamace zboží.

10. 9. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem Reklamace zboží není přiložené zboží, které je předmětem reklamace, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží reklamovat.

10. 10. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná.

10. 11. Na vyřízení reklamace má prodávající 30-denní lhůtu, která však může být prodlouženo, o čemž však musí být kupující vyrozuměn (e-mailem či písemně).

10.12. V případě neuznání reklamace je zboží zasláno zpět na adresu kupujícího, která je uvedena ve Formuláři Reklamace zboží. Součásti zásilky bude Reklamační formulář, ve kterém bude uvedeno, z jakých důvodů nebylo reklamaci vyhověno.

ZWJjMmE