S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 499,00 Kč (59,96 Eur)
Skladem
naše cena 549,00 Kč (21,96 Eur)
Skladem
naše cena 649,00 Kč (25,96 Eur)
Skladem

AKČNÍ ZBOŽÍ

naše cena 509,15 Kč (20,37 Eur)
Skladem
naše cena 551,65 Kč (22,07 Eur)
Skladem
naše cena 551,65 Kč (22,07 Eur)
Skladem

ANKETA

KONTAKTY

Ing. Ladislav Škunda
gen. Píky 299/10B
779 00 Olomouc
tel: +420 603 108 489
info@oazakabelek.cz
IČ: 02292939
DIČ: CZ7708015337

» VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky (VOP)

Článek I

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodu www.oazakabelek.cz. Internetový obchod provozuje Ing. Ladislav Škunda, gen. Píky 299/10B, 779 00 Olomouc, IČ: 02292939, tel. 603 108 489, e-mail: info@oazakabelek.cz. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele jako prodávajícího a zákazníka jako kupujícího.

Článek II

Objednávka

2. 1. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů.

2. 2. Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že kupující při registraci nezadal veškeré požadované údaje nebo vyplnil registrační formulář chybně. Prodávající rovněž neodpovídá za škodu, která byla způsobena kupujícímu důsledkem toho, že kupující zapomněl své přístupové heslo nebo se přístupové heslo kupujícího dostalo do rukou neoprávněných osob bez přičinění Prodávajícího.

2. 3. Odesláním elektronické objednávky je uzavřena Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, není nutné zpětné potvrzení ze strany prodávajícího.

2. 4. Za podstatné náležitosti elektronické objednávky se považují: - identifikace Kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, IČ, DIČ, kontakt (telefon a e-mailová adresa); - kód objednávaného zboží podle katalogu nebo také jeho popis; - množství objednávaného zboží.

Článek III

Storno objednávky

3. 1. Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím předáním přepravci (Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna a Geis Parcel CZ) či před realizací osobního předání.

3. 2. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

- v případě objednávky na dobírku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, nedostupný, neodpovídá na e-maily atd..),

- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu to tato částka převedena zpět na jeho účet ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů.

Článek IV

Spotrebitelské smlouvy a poučení o právu odstoupit od smlouvy

4. 1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále také Občanský zákoník), ve znění pozdějších předpisů, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal, a od kupní smlouvy na dodávku novin, periodik a časopisů.

4. 2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 a násl. Nového občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do patnácti (15) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně zasláno do patnácti (15) dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.

4. 3. Odstoupením kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší. Prodávající je povinen převzít zboží zpět a vrátit kupujícímu nejpozději ve lhůtě 15 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy vrátí prodávající kupní cenu kupujícímu včetně nákladů na přepravu od prodávajícího ke kupujícímu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Výše vrácených nákladů za přepravu odpovídá výši nejnižších možných nákladů za přepravu.

4. 4. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek prodávající nebude akceptovat odstoupení od elektronické objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

4. 5. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4. 6. Za odstoupení od smlouvy se nepovažuje nevyzvednutí zásilky od přepravce (Česká pošta, Zásilkovna a Uloženka). V případě nevyzvednutí zásilky má prodávající nárok požadovat po kupujícím úhradu smlouvní pokuty, a to v případě e-shopu www.oazakabelek.cz, ve výši skutečných nákladů spojených s odesláním zásilky (náklady uhrazené přepravci) + paušální smluvní pokutu ve výši 100 Kč, která zahrnuje náklady za balné, fakturaci, odvoz zásilky přepravci a opětovné vyzvednutí zásilky od přepravce. Tento nárok vychází s ustanovení § 2048 - 2052 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. V případě neuhrazení těchto nákladů ze strany kupujícího může prodávající přistoupit k vymáhání dlužné částky dle platných zákonů České republiky.

Článek V

Cenové podmínky

5. 1. Kupní cena zboží nabízena prodávajícím prostřednictvím www.oazakabelek.cz je uvedena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se vždy uvádí s daní z přidané hodnoty, pokud není uvedeno jinak.

5. 2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené na www.oazakabelek.cz s tím, že nové ceny zboží jsou pro kupujícího platné dnem jejich zveřejnění na www.oazakabelek.cz. Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již kupujícím objednané. V případě, že se na www,oazakebelek.cz objeví při některém zboží cena evidentně chybná, např. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se liší od ceny obvyklé, nebo z důvodu chyby systému se při zboží objeví cena "0 CZK" nebo "1 CZK", Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.

Článek VI

Poštovné, balné a doprava

6. 1. Prodávající dopravu zajišťuje prostřednictvím kurýrní služby, kterou kupující specifikuje v objednávce (Česká pošta, Uloženka či Zásilkovna) přičemž si balné neúčtuje, pokud je zboží zabaleno standardním způsobem potřebným k uchování a ochraně zboží při přepravě.

6. 2. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží a poškození zásilky způsobené Českou poštou či kurýrními službami Uloženka a Zásilkovna.

6. 3. Druhy a ceny dopravy jsou také uvedeny na Úvodní straně www.oazakabelek.cz v sekci Doprava a platba.


Doprava v rámci České republiky:

1. Osobní předání

- pouze v rámci Olomouce (po odeslání a po zaplacení objednávky Vás budeme do 24 hodin telefonicky kontaktovat)

2. Kurýrní služba Geis Parcel CZ

- doručení na jakoukokoliv adresu po celé ČR (zpoplatněno částkou 80,- Kč)

- více na stránkách www.geis-group.cz

3. Česká pošta

- služba Balík na poštu (zpoplatněno částkou 75,- Kč)

- služba Balík do ruky (zpoplatněno částkou 80,- Kč)

4. Uloženka (HeurékaPoint)

- 17 výdejních míst služby Uloženka Premium (zpoplatněno částkou 55,- Kč)

- 55 výdejních míst služby Uloženka partner (zpoplatněno částkou 55,- Kč)

- 271 výdejních míst služby DPD Pickup (zpoplatněno částkou 55,- Kč)

- více na stránkách www.ulozenka.cz

5. Zásilkovna

- cca 600 výdejních míst po celé České republice (zpoplatněno částkou 58,- Kč)

- více na stránkách www.zasilkovna.cz

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč je dopravné zdarma!


Doprava do Slovenské republiky:

1. Uloženka

- 1 výdejní místo v síti HeurePoint ve městě: Bratislava (zpoplatněno částkou 55,- Kč = 1,69 EUR)

- 54 výdejních míst v síti ParcelShop po celé SR (zpoplatněno částkou 103,- Kč = 4,12 EUR)

- více na stránkách www.ulozenka.cz

2. Zásilkovna

- 85 výdejních míst po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 93,- Kč = 3,72 EUR)

- více na stránkách www.zasilkovna.cz

3. Slovenská pošta

- dodání na adresu po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 120,- Kč = 4,80 EUR)

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč (60 EUR) je dopravné zdarma!


Článek VII

Platební podmínky

7. 1. Druhy a ceny platebních možností jsou také uvedeny na Úvodní straně e-shopu www.oazakabelek v sekci Doprava a platba.

 

Platba v rámci dopravy po České republice:

1. Dobírkou

- možno využít u přepravy realizované:

- Českou poštou (zpoplatněno částkou 38,- Kč)

- prostřednictvím výdejních míst Uloženky (zpoplatněno částkou 12,- Kč)

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 15,- Kč)  

2. Bezhotovostním převodem

- úhrada předem na účet 2500921892/2010 s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební kartou

- bezhotovostní a okamžitý převod z Vašeho paypal účtu, pokud vlastníte

- možnost platit kreditní kartou při současném založení paypal účtu

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Platební kartou

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. V případě našeho eshopu se výše uvedená povinnost vztahuje na platby prostřednictvím platebních či kreditních karet a také na platby přes Paypal.

 

Platba v rámci dopravy do Slovenské republiky:

1. Dobírkou

- možno využít u přepravy realizované:

- prostřednictvím výdejních míst Uloženky (zpoplatněno částkou 12,- Kč = 0,48 EUR)

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 15,- Kč = 0,60 EUR)

- Slovenské pošty (zpoplatněno částkou 30,- Kč = 1,2 EUR)

2. Bezhotovostním převodem

- úhrada předem na účet 2500921892/2010 s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební kartou

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Paypal účtem

- bezhotovostní a okamžitý převod z Vašeho paypal účtu, pokud vlastníte

- možnost platit kreditní kartou při současném založení paypal účtu

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. V případě našeho eshopu se výše uvedená povinnost vztahuje na platby prostřednictvím platebních či kreditních karet a také na platby přes Paypal.

 

Článek VIII

Dodací podmínky

8. 1. Dodávky elektronicky objednaného zboží, které je skladem, budou expedované do 24 hodin od přijetí objednávky.

8. 2. Kupující je informován o zaslání zboží e-mailem. Status elektronické objednávky si může zkontrolovat po přihlášení se v systému. O statusu elektronické objednávky je Kupující také upozorněn emailem.

8. 3. Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty na adresu místa dodání uvedenou kupujícím v elektronické objednávce. Pokud kupující nebude přítomen v době dodání zásilky, bude zásilka uložena na pobočce České poště, kde si ji kupující osobně vyzvedne.

8. 4. V případě zvolení dopravy prostřednictvím výdejních míst Uloženky či Zásilkovny je kupující povinen si zásilku vyzvednout na stanovených výdejních místech.

8. 5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.

8. 6. Zásilka se zbožím vždy obsahuje fakturu. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

8. 7. Za nepoškozenou, neotevřenou, originální zásilku se považuje pouze ta, která je přelepená ochrannou páskou. Dopravce je povinen při dodání poškozené zásilky kupujícímu po položkách na místě sepsat zápis. Za takto vzniklé škody je odpovědný dopravce.

8. 8. Zboží dodává prodávající na území České republiky a taktéž na území Slovenské republiky.

Článek IX

Odstoupení od smlouvy, vrácení neodpovídajícího zboží

9. 1. Kupující má právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Odstoupením kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší. V této lhůtě má Kupující nárok na vrácení nákupní ceny za zboží v plné výšce nebo na výměnu za jiné zboží z nabídky. K vrácení nákupní ceny včetně nákladů na přepravu od prodávajícího ke kupujícímu dojde nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Výše vrácených nákladů za přepravu odpovídá výši nejnižších možných nákladů za přepravu, které prodávající nabízí. Zboží, které kupující vrací, musí být nepoškozené, nesmí jevit známky nošení a používání. Pokud je zboží vráceno prostřednictvím přepravců (Česká pošta, Uloženka, Zásilkovna, PPL, DPD atd.), má kupující povinnost zabezpečit ochranu zboží při přepravě, nejlépe formou ochranných obalů a vycpávek dodaných s kabelkou, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Z výše uvedeného plyne, že v souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku, nese náklady na vrácení zboží od kupujícího k předávajícímu pouze kupující.

9. 2. Pokud kupující zjistí, že zboží, které si objednal, neodpovídá zboží, které převzal, kupující má právo vrátit zboží prodávajícímu max. do 30 dnů od převzetí zboží kupujícím. Nehradí manipulační poplatek za vrácení zboží prodávajícímu. Náklady na vrácení zboží nese prodávající.

9. 3. V případě odstoupení od smlouvy či požadavku na výměnu neodpovídajícího zboží je Kupující povinen vyplnit Formulář odstoupení od smlouvy/Formulář vrácení neodpovídajícího zboží/Formulář pro reklamaci zboží (dále jen Formulář). Kupující je povinen uvést ve Formuláři následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Adresa místa, kam bylo zboží dodáno;

c) Adresa, na kterou má být dodáno vyměněné zboží, v případě výměny zboží;

d) Číslo elektronické objednávky;

e) Datum vystavení elektronické objednávky;

f) Datum převzetí zboží kupujícím;

g) Popis zboží, které kupující požaduje zaměnit a popis zaměněného zboží s uvedením kódu, barvy, velikosti, množství, ceny a způsobu zabalení zboží;

h) Název a číslo bankovního účtu kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, kam mají být poukázány finanční prostředky při vrácení zboží;

i) Datum a podpis kupujícího.

9. 4. Pokud Formulář není kompletně vyplněný nebo k Formuláři není přiložen doklad o koupi (dále jen "Požadované doklady"), prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů nebo přiložení chybějících požadovaných dokladů.

9. 5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu a / nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře a / nebo požadovaných dokladů prodávajícím, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení/záměny/reklamace a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři.

9. 6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem a s požadovanými doklady není přiložené zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vrátit, zaměnit nebo reklamovat.

9. 7. Zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace musí být kompletní, v případě záměny nepoužité, nepoškozené a v původním nepoškozeném obalu. Kupující je povinen pojistit zboží, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení/záměny/reklamace nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. V případě vrácení zboží, které je poškozeno, případně nese známky vady, která byla způsobena kupujícím, má prodávající právo ponížit vrácenou částku o škodné náklady.

9. 8. Kupující je povinen kompletně vyplněný Formulář spolu s požadovanými doklady doporučeně zaslat spolu se zbožím, které je předmětem vrácení/záměny/reklamace na adresu sídla prodávajícího. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

9. 9. Celková částka za zboží, které bylo vráceno prodávajícímu v souladu s těmito VOP, snížená o manipulační poplatek / poplatky, v případech stanovených v těchto VOP, bude převedena výhradně na účet kupujícího uvedený v reklamačním formuláři a to do 15 dnů ode dne převzetí kompletně vyplněného formuláře spolu s požadovanými doklady a se zbožím. Prodávající nevrací částku za zboží jiným způsobem než na bankovní účet.

9. 10. Za odstoupení od smlouvy se nepovažuje nevyzvednutí zásilky od přepravce (Česká pošta, Zásilkovna, Uloženka a Geis Parcel CZ). V případě nevyzvednutí zásilky má prodávající nárok požadovat po kupujícím úhradu smluvní pokuty, a to v případě e-shopu www.oazakabelek.cz, ve výši skutečných nákladů spojených s odesláním zásilky (náklady uhrazené přepravci) + paušální smluvní pokutu ve výši 100 Kč, která zahrnuje náklady za balné, fakturaci, odvoz zásilky přepravci a opětovné vyzvednutí zásilky od přepravce. Tento nárok vychází z ustanovení § 2048 - 2052 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. V případě neuhrazení těchto nákladů ze strany kupujícího může prodávající přistoupit k vymáhání dlužné částky dle platných zákonů České republiky.

Článek X

Záruční podmínky a záruční doba

10. 1. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být kupujícímu poskytnuta delší záruční doba. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží kupujícímu.

10. 2. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je při jeho dodání kupujícímu přiložená faktura (doklad o koupi zboží), která slouží zároveň jako záruční doklad a záruční list.

10. 3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a úplně zaplacené.

10. 4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit na adresu sídla prodávajícího reklamované zboží čisté, suché, mechanicky nepoškozené, nejlépe v originálním balení. Stačí vyplnit Formulář (viz. Článek IX, bod 9.3. VOP).

10. 5. Pro vyplnění a zaslání Formuláře platí v průběhu reklamace povinnosti uvedené v Článku IX, bodech 9.3. až 9.8. VOP.

10. 6. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná. Při neoprávněné reklamaci je kupující povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

10. 7. Na vyřízení reklamace má prodávající 30-denní lhůtu, která však může být prodlouženo, o čemž však musí být kupující vyrozuměn (e-mailem či písemně).

Článek XI

Ochrana osobních údajú

11. 1. Prodávající uchovává osobní údaje poskytnuté kupujícím výhradně za účelem plnění a dodatečného potvrzení podmínek Kupní smlouvy, za účelem zpracování elektronické objednávky, realizace dodávky, zúčtování plateb a nezbytnou komunikaci mezi smluvními stranami po dobu deseti let.

11. 2. Prodávající nevydá údaje kupujícího třetím osobám, s výjimkou subdodavatelů, zprostředkovatelů prodávajícího, a i to jen ty údaje, které jsou nezbytné pro úspěšné uskutečnění dodávky. Prodávající postupuje při zacházení s osobními údaji kupujícího v souladu s ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů. Objednáním zboží prostřednictvím e-shopu na www.oazakabelek.cz. Kupující potvrzuje, že své osobní údaje poskytl prodávajícímu dobrovolně a souhlasí s jejich zpracováním v evidenci prodávajícího, pokud nejsou v rozporu s právními předpisy, a také se zpřístupňováním a poskytováním údajů třetím osobám a státním institucím za podmínek a v rozsahu stanoveném právními předpisy.

11. 3. Kupující souhlasí se zpracováním, zpřístupněním a použitím svých osobních údajů za účelem přímého marketingu prodávajícího po dobu deseti let. Kupující má na základě bezplatné písemné žádosti právo u prodávajícího zamítat zpracovávání svých osobních údajů, o nichž předpokládá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jeho souhlasu a žádat jejich likvidaci.

11. 4. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající pověřil zpracováním osobních údajů zprostředkovatele.

11. 5. Kupující prohlašuje, že veškeré jím uvedené údaje jsou pravdivé. Kupující prohlašuje, že si je vědom důsledků uvedení nepravdivých údajů, zejména skutečnosti, že by takové jednání mohlo být klasifikováno jako trestný čin.

11. 6. Kupující zmocňuje prodávajícího na ověřování poskytnutých informací o kreditní kartě v příslušném call-centru banky nebo společnosti, která kreditní  kartu vydala.

Článek XII

Okolnosti vylučující odpovědnost za nemožnost plnění

12. 1. Žádná ze Smluvních stran nenese odpovědnost za nemožnost plnění v případě, pokud nastanou skutečnosti vlivem vyšší moci.

12. 2. Za událost vlivem vyšší moci se považuje událost, kterou strany nemohly předvídat a jejíž nemohly zabránit ani při vynaložení nejvyšší možné odborné péče, která je nezávislá na jejich vůli, zejména válka, povstání, stávka, přírodní katastrofy, změny v legislativě a jiné.

12. 3. V případě, že nastane událost podle bodu 12.2., jsou Smluvní strany povinny si tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu.

12. 4. Vznik neočekávaných technických nebo logistických poruch osvobozuje prodávajícího od dohodnutých závazků.

Článek XIII

Ostatní ujednání

13. 1. Při nákupu zboží na www.oazakabelek.cz se předpokládá ze strany kupujícího znalost technických možností Internetu a přijetí technologií podmíněných možných problémů.

13. 2. Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybným připojením na www.oazakabelek.cz. Ochrana počítače, případně údajů obsažených v počítači zatěžuje kupujícího.

13. 3. Prodávající upozorňuje, že informace uvedené na www.oazakabelek.cz mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

13. 4. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé nebo mimořádné škody, způsobené použitím informací ze www.oazakabelek.cz.

13. 5. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit výrobky uvedené na www.oazakabelek.cz.

13. 6. Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit a / nebo doplnit. Změny a / nebo doplňky těchto VOP vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na www.oazakabelek.cz.

13. 7. Smluvní strany se dohodly, že všechny spory, které mezi nimi vzniknou z právních vztahů na základě smlouvy nebo souvisejících smluv, včetně sporů o platnost, výklad a zánik této smlouvy, budou přednostně řešit formou smíru.

13. 8. Odesláním elektronické objednávky prodávajícímu, kupující zároveň potvrzuje svůj bezvýhradný souhlas s VOP prodávajícího.

13. 9. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

V Olomouci dne 1.1.2014

Ing. Ladislav Škunda, v.r.

 

OTY0ZTVhN