S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.
Ok
Podporuje mojeID

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 689,00 Kč (28,25 Eur)
Skladem
naše cena 429,00 Kč (17,59 Eur)
Skladem
naše cena 769,00 Kč (31,53 Eur)
Skladem

AKČNÍ ZBOŽÍ

naše cena 454,30 Kč (18,63 Eur)
Skladem
naše cena 559,30 Kč (22,93 Eur)
Skladem

KONTAKTY

Ing. Ladislav Škunda
gen. Píky 299/10B
779 00 Olomouc
tel: +420 603 108 489
info@oazakabelek.cz
IČ: 02292939
DIČ: CZ7708015337

» Všeobecné podmínky
Všeobecné obchodní podmínky

 

Článek I

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodu Oazakabelek.cz. Internetový obchod provozuje Ing. Ladislav Škunda, gen. Píky 299/10B, 779 00 Olomouc, IČ: 02292939, tel. +420 603 108 489, e-mail: info@oazakabelek.cz. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele jako prodávajícího a zákazníka jako kupujícího.

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Na tyto případy se vztahují ustanovení Obchodního zákoníku a kupující tak mj. přichází o výhodu odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží a také o záruční lhůtu v délce 24 měsíců (platí lhůta v délce 12 měsíců).

Ustanovení obchodních podmínek jsou  nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

 

Článek II

Uzavření kupní smlouvy

2.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

2.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přispůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Ceny zboží tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, případně na území Slovenské republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

2.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

- způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko "Odeslat objednávku s povinností platby". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

2.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

2.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

2.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

 

Článek III

Storno objednávky

3.1. Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím předáním přepravci (Česká pošta, Zásilkovna, DPD či Slovenská pošta) či před realizací osobního předání.

3.2. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

- v případě objednávky na dobírku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, neexistující adresa, nekontaktní zákazník - telefonicky nedostupný či neodpovídá na e-maily),

- v případě platby předem (bankovním převodem, platební kartou, atd.), kdy objednávka nebyla uhrazena ve lhůtě 5 pracovních dnů od provedení objednávky.

 

Článek IV

Cenové podmínky

4.1. Kupní cena zboží nabízena prodávajícím prostřednictvím Oazakabelek.cz je uvedena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se uvádí jednak bez daní z přidané hodnoty a také s daní z přidané hodnoty.

4.2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené na Oazakabelek.cz s tím, že nové ceny zboží jsou pro kupujícího platné dnem jejich zveřejnění na Oazakabelek.cz. Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již kupujícím objednané. V případě, že se na Oazakabelek.cz objeví při některém zboží cena evidentně chybná, např. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se liší od ceny obvyklé, nebo z důvodu chyby systému se při zboží objeví cena "0,- Kč" nebo "1,- Kč" či jinak nesmyslná, Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.

4.3. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši - viz. Článek V, a také v případě platby na dobírku také "dobírkovné" - viz. Článek VI.

 

Článek V

Poštovné, balné a doprava

5.1. Prodávající dopravu zajišťuje prostřednictvím kurýrní služby, kterou kupující specifikuje v objednávce (Česká pošta, Zásilkovna, DPD či Slovenská pošta) přičemž si balné neúčtuje, pokud je zboží zabaleno standardním způsobem potřebným k uchování a ochraně zboží při přepravě.

5.2. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží a poškození zásilky způsobené Českou poštou, Slovenskou poštou či kurýrními službami Zásilkovna či DPD.

5.3. Druhy a ceny dopravy jsou také uvedeny na Úvodní straně Oazakabelek.cz v sekci Doprava a platba.

 

Doprava v rámci České republiky:

1. Osobní předání

- pouze v rámci Olomouce; po odeslání objednávky Vás budeme do 24 hodin telefonicky kontaktovat a bude domluven termín a místo předání k oboustranné spokojenosti

2. Česká pošta

- služba Balík na poštu (zpoplatněno částkou 80,- Kč)

- služba Balík do ruky (zpoplatněno částkou 90,- Kč)

- služba Balíkovna (zpoplatněno částkou 55,- Kč)

3. Zásilkovna

- cca 3 000 výdejních míst po celé České republice (zpoplatněno částkou 65,- Kč)

- více na stránkách Zásilkovny

4. Kurýrní služba DPD

- doručení na jakoukokoliv adresu po celé ČR (zpoplatněno částkou 99,- Kč)

- více na stránkách DPD

5. DPD Výdejní místa

- přes 2500 výdejních míst po celé České republice (zpoplatněno částkou 65,- Kč)

- více na stránkách Výdejní místa DPD

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč je dopravné zdarma!

 

Doprava do Slovenské republiky:

1. Zásilkovna

- přes 2 500 výdejních míst po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 95,- Kč = 3,90 EUR)

- více na stránkách www.zasilkovna.cz

2. Slovenská pošta

- dodání na adresu po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 120,- Kč = 4,95 EUR)

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč (60 EUR) je dopravné zdarma!

 

Článek VI

Platební podmínky

6.1. Druhy a ceny platebních možností jsou také uvedeny na Úvodní straně eshopu Oazakabelek.cz v sekci Doprava a platba.

 

Platba v rámci dopravy po České republice:

1. Dobírka

- možno využít u přepravy realizované:

- Českou poštou (zpoplatněno částkou 38,- Kč)

- DPD (zpoplatněno částkou 30,- Kč)

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 20,- Kč)

2. Bezhotovostní převod

- úhrada předem na účet 2500921892/2010 s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební karta - platební systém GoPay

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Online bankovní převod - platební systém GoPay

- okamžitý bankovní převod prostřednictvím platebního systému GoPay

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Platba v rámci dopravy do Slovenské republiky:

1. Dobírka

- možno využít u přepravy realizované:

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 20,- Kč = 0,82 EUR)

- Slovenské pošty (zpoplatněno částkou 30,- Kč = 1,23 EUR)

2. Bezhotovostní převod

- úhrada předem na účet - IBAN: CZ97 2010 0000 0029 0093 6778, SWIFT: FIOBCZPPXXX s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební karta - platební systém GoPay

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Online bankovní převod - platební systém GoPay

- okamžitý bankovní převod prostřednictvím platebního systému GoPay

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Článek VII

Dodací podmínky

7.1. Dodávky elektronicky objednaného zboží, které je skladem, budou expedované do 24 hodin od přijetí objednávky.

7.2. Kupující je informován o zaslání zboží e-mailem. Status elektronické objednávky si může zkontrolovat po přihlášení se v systému. O statusu elektronické objednávky je Kupující také upozorněn emailem.

7.3. Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty (služba Balík do ruky) či kurýrní služby DPD na adresu místa dodání uvedenou kupujícím v elektronické objednávce. V případě dodání prostřednictvím České pošty, pokud kupující nebude přítomen v době dodání zásilky, bude zásilka uložena na pobočce České poště, kde si ji kupující osobně vyzvedne.

7.4. V případě zvolení dopravy prostřednictvím výdejních míst DPD, Zásilkovny či České pošty (služba Balík na poštu a Balíkovna) je kupující povinen si zásilku vyzvednout na stanovených výdejních místech.

7.5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.

7.6. Zásilka se zbožím vždy obsahuje fakturu. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

7.7. Za nepoškozenou, neotevřenou, originální zásilku se považuje pouze ta, která je přelepená ochrannou páskou. Dopravce je povinen při dodání poškozené zásilky kupujícímu po položkách na místě sepsat zápis. Za takto vzniklé škody je odpovědný dopravce.

7.8. Zboží dodává prodávající na území České republiky a taktéž na území Slovenské republiky.

 

Článek VIII

Odstoupení od smlouvy

8.1. Kupující má souladu s ustanovením § 1829 a násl. Občanského zákoníku právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Odstoupením kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně zasláno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. 

8.2. Zboží, které kupující vrací, musí být nepoškozené, kompletní, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, nejlépe formou ochranných obalů a vycpávek dodaných se zbožím, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. V případě vrácení zboží, které je poškozeno, případně nese známky vady, která byla způsobena kupujícím, má prodávající právo ponížit vrácenou částku o škodné náklady. Z výše uvedeného plyne, že v souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku, nese náklady na vrácení zboží od kupujícího k předávajícímu pouze kupující. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

8.3. V případě odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vyplnit formulář Odstoupení od smlouvy (dále jen Formulář), který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Identifikace zboží;

c) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

d) Datum převzetí zboží kupujícím;

e) Cena zboží;

f) Číslo bankovního účtu, kam mají být poukázány finanční prostředky při vrácení zboží;

g) Datum a podpis kupujícího.

8.4. Pokud Formulář není kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

8.5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři.

8.6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem není přiložené zboží, které je předmětem vrácení prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vrátit.

8.7. V případě dodržení výše uvedené lhůty a splnění všech výše uvedených podmínek, má Kupující nárok na vrácení nákupní ceny za zboží v plné výšce nebo na výměnu za jiné zboží z nabídky. K vrácení nákupní ceny včetně nákladů na přepravu od prodávajícího ke kupujícímu dojde nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. Výše vrácených nákladů za přepravu odpovídá výši nejnižších možných nákladů za přepravu, které prodávající nabízí.

8.8. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek prodávající nebude akceptovat odstoupení od elektronické objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

8.9. Za odstoupení od smlouvy se nepovažuje nevyzvednutí zásilky od přepravce (Česká pošta, Zásilkovna, DPD a Slovenská pošta). V případě nevyzvednutí zásilky má prodávající nárok požadovat po kupujícím úhradu smluvní pokuty, a to v případě eshopu Oazakabelek.cz, ve výši skutečných nákladů spojených s odesláním zásilky (náklady uhrazené přepravci) + paušální smluvní pokutu ve výši 100 Kč, která zahrnuje náklady za balné, fakturaci, odvoz zásilky přepravci a opětovné vyzvednutí zásilky od přepravce. Tento nárok vychází z ustanovení § 2048 - 2052 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. V případě neuhrazení těchto nákladů ze strany kupujícího může prodávající přistoupit k vymáhání dlužné částky dle platných zákonů České republiky.

 

Článek IX

Vrácení neodpovídajícího (nesprávně dodaného) zboží

9.1. V případě, že kupující obdrží vinou prodávajícího jiné zboží (jiný typ, jiná barva atd.) než bylo předmětem objednávky, má kupující v souladu s ustanoveními Občanského zákoníku, právo na bezplatnou výměnu nesprávně dodaného zboží za zboží, jež bylo uvedeno v objednávce. Kupující je povinen v případě dodání nesprávného zboží vrátit toto zboží na adresu sídla prodávajícího či oznámit tuto skutečnost na adresu elektronické pošty prodávajícího do 30 dnů od převzetí zboží. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

9.2. Zboží, které kupující vrací k výměně, musí být nepoškozené, kompletní, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, nejlépe formou ochranných obalů a vycpávek dodaných se zbožím, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. 

9.3. Při vrácení zboží k výměně je Kupující povinen vyplnit Formulář pro výměnu nesprávně dodaného zboží (dále jen Formulář pro výměnu), který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři pro výměnu následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

c) Datum převzetí zboží kupujícím;

d) Identifikace nesprávně dodaného zboží

f) Identifikace zboží, jež bylo předmětem objednávky;

g) Název a číslo bankovního účtu kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, kam mají být případně poukázány finanční prostředky;

h) Datum a podpis kupujícího.

9.4. Pokud Formulář pro výměnu kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

9.5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře pro výměnu, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné výměny a zboží bude vráceno kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři pro výměnu.

9.6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem pro výměnu není přiložené zboží, které je předmětem výměny, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vyměnit.

9.7. V případě dodržení lhůty pro vrácení nesprávně dodaného zboží a splnění všech výše uvedených podmínek má kupující právo na zaslání správného zboží, a to do 5 dnů od převzetí zboží kupujícím. V této lhůtě poukáže prodávající na účet kupující finanční prostředky za dopravné, které musel kupující uhradit při vrácení zboží. Kupující je povinen při volbě přepravce pro vrácení zboží volit takého přepravce, který poskytuje nejlevnější dopravné v místě bydliště kupujícího.

 

Článek X

Práva z vadného plnění - reklamace zboží

10.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

10.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:

- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

- je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

- je dodána s ujednaným příslušenstvím, případně s pokyny k použití - emailem, kterým je sdělováno vyřízení objednávky, je sdělen odkaz na stránky, které řeší Ošetřování a údržbu zakoupeného zboží.

10.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

- je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,

- věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,

- je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu a případných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, 

- věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

10.4. Ustanovení čl. 10.3. obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

10.5. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.

10.6. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

10.7. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

10.8. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

10.9. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 10.8 obchodních podmínek,

- se vada projeví opakovaně,

- je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

10.10. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 10.9 obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

10.11. Vadu lze vytknout pouze prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese Ing. Ladislav Škunda, www.oazakabelek.cz, gen. Píky 299/10B, 779 00  Olomouc, telefonicky na čísle +420 603 108 489 či elektronickou poštou na adrese info@oazakabelek.cz.

10.12. Prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle (gen. Píky 299/10b, Olomouc - osobně pouze po předchozí domluvě). Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. 

10.13. Zboží, které kupující reklamuje, musí být nepoškozené (mimo reklamovaných vad), kompletní a může jevit pouze známky běžného opotřebení. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem reklamace, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

10.14. V případě reklamace zboží je Kupující povinen vyplnit formulář Reklamace zboží, který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

10.15. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem Reklamace zboží není přiložené zboží, které je předmětem reklamace, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží reklamovat.

10.16. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

10.17. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 10.9. obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

10.18. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

10.19. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

10.20. V případě neuznání reklamace je zboží zasláno zpět kupujícímu, a to stejnou formou, jak bylo zboží doručováno při objednáce, pokud není domluveno jinak. Součásti zásilky bude Reklamační formulář, ve kterém bude uvedeno, z jakých důvodů nebylo reklamaci vyhověno.

10.21. V případě, že vada na zboží byla způsobená samotným kupujícím (mechanické poškození, přetížení, apod.), práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží

10.22. Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

 

Článek XI

Ochrana osobních údajů

Od 25. 5. 2018 jsou podmínky ochrany osobních údajů uloženy v souladu Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochranně osobních údajů) v samostatném dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.

 

Článek XII

Okolnosti vylučující odpovědnost za nemožnost plnění

12.1. Žádná ze Smluvních stran nenese odpovědnost za nemožnost plnění v případě, pokud nastanou skutečnosti vlivem vyšší moci.

12.2. Za událost vlivem vyšší moci se považuje událost, kterou strany nemohly předvídat a jejíž nemohly zabránit ani při vynaložení nejvyšší možné odborné péče, která je nezávislá na jejich vůli, zejména válka, povstání, stávka, přírodní katastrofy, změny v legislativě a jiné.

12.3. V případě, že nastane událost podle bodu 12.2., jsou Smluvní strany povinny si tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu.

12.4. Vznik neočekávaných technických nebo logistických poruch osvobozuje prodávajícího od dohodnutých závazků.

 

Článek XIII

Ostatní ujednání

13.1. Při nákupu zboží na Oazakabelek.cz se předpokládá ze strany kupujícího znalost technických možností Internetu a přijetí technologií podmíněných možných problémů.

13.2. Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybným připojením na Oazakabelek.cz. Ochrana počítače, případně údajů obsažených v počítači zatěžuje kupujícího.

13.3. Prodávající upozorňuje, že informace uvedené na Oázakabelek mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

13.4. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé nebo mimořádné škody, způsobené použitím informací ze Oazakabelek.cz.

13.5. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit výrobky uvedené na Oazakabelek.cz.

13.6. Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit nebo doplnit. Změny nebo doplnění těchto VOP vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na Oazakabelek.cz.

13.7. Smluvní strany se dohodly, že všechny spory, které mezi nimi vzniknou z právních vztahů na základě smlouvy nebo souvisejících smluv, včetně sporů o platnost, výklad a zánik této smlouvy, budou přednostně řešit formou smíru.

13.8. Odesláním elektronické objednávky prodávajícímu, kupující zároveň potvrzuje svůj bezvýhradný souhlas s VOP prodávajícího.

13.9. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné  využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

13.10. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím své emailové adresy info@oazakabelek.cz. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.

V Olomouci dne 01. 01. 2023

Ing. Ladislav Škunda, v.r.

NDE3YTh