S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
Podporuje mojeID

 


NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 799,00 Kč (32,76 Eur)
Skladem
naše cena 389,00 Kč (15,95 Eur)
Skladem

AKČNÍ ZBOŽÍ

naše cena 449,25 Kč (18,42 Eur)
Skladem
naše cena 699,30 Kč (28,67 Eur)
Skladem
naše cena 499,50 Kč (20,48 Eur)
Skladem

KONTAKTY

Ing. Ladislav Škunda
gen. Píky 299/10B
779 00 Olomouc
tel: +420 603 108 489
info@oazakabelek.cz
IČ: 02292939
DIČ: CZ7708015337

» Všeobecné podmínky
Všeobecné obchodní podmínky

 

Článek I

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodu Oazakabelek.cz. Internetový obchod provozuje Ing. Ladislav Škunda, gen. Píky 299/10B, 779 00 Olomouc, IČ: 02292939, tel. +420 603 108 489, e-mail: info@oazakabelek.cz. Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele jako prodávajícího a zákazníka jako kupujícího.

 

Článek II

Objednávka

2. 1. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech registračních formulářů.

2. 2. Prodávající neodpovídá za zpoždění dodávky a za škodu, která byla způsobena důsledkem toho, že kupující při registraci nezadal veškeré požadované údaje nebo vyplnil registrační formulář chybně. Prodávající rovněž neodpovídá za škodu, která byla způsobena kupujícímu důsledkem toho, že kupující zapomněl své přístupové heslo nebo se přístupové heslo kupujícího dostalo do rukou neoprávněných osob bez přičinění Prodávajícího.

2. 3. Odesláním elektronické objednávky je uzavřena Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím, není nutné zpětné potvrzení ze strany prodávajícího.

2. 4. Za podstatné náležitosti elektronické objednávky se považují: - identifikace Kupujícího, tj. jméno a příjmení, bydliště, kontakt (telefon a emailová adresa), případně u nákupu na firmu název společnosti, sídlo, IČ a DIČ společnosti, kontakt (telefon a emailová adresa); - kód objednávaného zboží podle katalogu nebo také jeho popis; - množství objednávaného zboží.

 

Článek III

Storno objednávky

3. 1. Kupující má právo stornovat elektronickou objednávku bez udání důvodu kdykoli před jejím předáním přepravci (Česká pošta, WE|DO, Zásilkovna, DPD či Slovenská pošta) či před realizací osobního předání.

3. 2. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

- v případě objednávky na dobírku, objednávku nebylo možné závazně potvrdit (chybně uvedené telefonní číslo, neexistující adresa, nekontaktní zákazník - telefonicky nedostupný či neodpovídá na e-maily),

- zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat Kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu to tato částka převedena zpět na jeho účet ve lhůtě 15-ti kalendářních dnů.

 

Článek IV

Cenové podmínky

4. 1. Kupní cena zboží nabízena prodávajícím prostřednictvím Oazakabelek.cz je uvedena vždy vedle vybraného zboží. Kupní cena se uvádí jednak bez daní z přidané hodnoty a také s daní z přidané hodnoty.

4. 2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně upravit (zvýšit/snížit) ceny zboží uvedené na Oazakabelek.cz s tím, že nové ceny zboží jsou pro kupujícího platné dnem jejich zveřejnění na Oazakabelek.cz. Taková úprava ceny se nevztahuje na zboží již kupujícím objednané. V případě, že se na Oazakabelek.cz objeví při některém zboží cena evidentně chybná, např. pokud jde o zboží běžně dostupné a všeobecně známé a jeho cena se liší od ceny obvyklé, nebo z důvodu chyby systému se při zboží objeví cena "0,- Kč" nebo "1,- Kč" či jinak nesmyslná, Prodávající nemá povinnost zboží dodat za cenu vadnou, ale může kupujícímu nabídnout dodání zboží za cenu řádnou. Pokud kupující v tomto případě s řádnou cenou zboží nesouhlasí, může od Kupní smlouvy odstoupit.

 

Článek V

Poštovné, balné a doprava

5. 1. Prodávající dopravu zajišťuje prostřednictvím kurýrní služby, kterou kupující specifikuje v objednávce (Česká pošta, WE|DO, Zásilkovna, DPD či Slovenská pošta) přičemž si balné neúčtuje, pokud je zboží zabaleno standardním způsobem potřebným k uchování a ochraně zboží při přepravě.

5. 2. Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží a poškození zásilky způsobené Českou poštou či kurýrními službami WE|DO, Zásilkovna či DPD.

5. 3. Druhy a ceny dopravy jsou také uvedeny na Úvodní straně Oazakabelek.cz v sekci Doprava a platba.

Doprava v rámci České republiky:

1. Osobní předání

- pouze v rámci Olomouce; po odeslání objednávky Vás budeme do 24 hodin telefonicky kontaktovat a bude domluven termín a místo předání k oboustranné spokojenosti

2. Kurýrní služba DPD

- doručení na jakoukokoliv adresu po celé ČR (zpoplatněno částkou 99,- Kč)

- více na stránkách www.dpd.cz

3. Česká pošta

- služba Balík na poštu (zpoplatněno částkou 80,- Kč)

- služba Balík do ruky (zpoplatněno částkou 90,- Kč)

- služba Balíkovna (zpoplatněno částkou 55,- Kč)

- služba Doporučená zásilka - platí pro zboží "peněženka", a to maximálně v počtu 2 ks (zpoplatněno částkou 50,- Kč)

4. WE|DO (dříve Uloženka)

- přes 350 výdejních míst po celé České republice (zpoplatněno částkou 65,- Kč)

- více na stránkách www.ulozenka.cz

5. Zásilkovna

- cca 3 000 výdejních míst po celé České republice (zpoplatněno částkou 60,- Kč)

- více na stránkách www.zasilkovna.cz

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč je dopravné zdarma!

 

Doprava do Slovenské republiky:

1. WE|DO (dříve Uloženka)

- přes 100 výdejních míst po celí Slovenské republice (zpoplatněno částkou 65,- Kč = 2,67 EUR)

- více na stránkách www.ulozenka.cz

2. Zásilkovna

- přes 100 výdejních míst po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 95,- Kč = 3,90 EUR)

- více na stránkách www.zasilkovna.cz

3. Slovenská pošta

- dodání na adresu po celé Slovenské republice (zpoplatněno částkou 120,- Kč = 4,95 EUR)

 

Při objednávce nad 1 500,- Kč (60 EUR) je dopravné zdarma!

 

Článek VI

Platební podmínky

6. 1. Druhy a ceny platebních možností jsou také uvedeny na Úvodní straně eshopu Oazakabelek.cz v sekci Doprava a platba.

 

Platba v rámci dopravy po České republice:

1. Dobírka

- možno využít u přepravy realizované:

- Českou poštou (zpoplatněno částkou 38,- Kč)

- DPD (zpoplatněno částkou 30,- Kč)

- prostřednictvím výdejních míst WE|DO (zpoplatněno částkou 25,- Kč)

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 15,- Kč)

2. Bezhotovostní převod

- úhrada předem na účet 2500921892/2010 s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební karta - platební systém GoPay

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Online bankovní převod - platební systém GoPay

- okamžitý bankovní převod prostřednictvím platebního systému GoPay

- možno využít u všech druhů dopravy

5. Internetový platební systém Paypal

- bezhotovostní a okamžitý převod z Vašeho paypal účtu, pokud vlastníte

- možnost platit kreditní kartou při současném založení paypal účtu

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. V případě našeho eshopu se výše uvedená povinnost vztahuje na hotovostní platby a platby prostřednictvím platebních či kreditních karet.

 

Platba v rámci dopravy do Slovenské republiky:

1. Dobírka

- možno využít u přepravy realizované:

- prostřednictvím výdejních míst WE|DO (zpoplatněno částkou 25,- Kč = 1,03 EUR)

- prostřednictvím výdejních míst Zásilkovny (zpoplatněno částkou 15,- Kč = 0,62 EUR)

- Slovenské pošty (zpoplatněno částkou 30,- Kč = 1,23 EUR)

2. Bezhotovostní převod

- úhrada předem na účet - IBAN: CZ97 2010 0000 0029 0093 6778, SWIFT: FIOBCZPPXXX s VS číslo objednávky

- možno využít u všech druhů dopravy

3. Platební karta - platební systém GoPay

- okamžitá platba prostřednictvím platební či kreditní karty

- možno využít u všech druhů dopravy

4. Online bankovní převod - platební systém GoPay

- okamžitý bankovní převod prostřednictvím platebního systému GoPay

- možno využít u všech druhů dopravy

5. Internetový platební systém Paypal

- bezhotovostní a okamžitý převod z Vašeho paypal účtu, pokud vlastníte

- možnost platit kreditní kartou při současném založení paypal účtu

- možno využít u všech druhů dopravy

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. V případě našeho eshopu se výše uvedená povinnost vztahuje na hotovostní platby a platby prostřednictvím platebních či kreditních karet.

Článek VII

Dodací podmínky

7. 1. Dodávky elektronicky objednaného zboží, které je skladem, budou expedované do 24 hodin od přijetí objednávky.

7. 2. Kupující je informován o zaslání zboží e-mailem. Status elektronické objednávky si může zkontrolovat po přihlášení se v systému. O statusu elektronické objednávky je Kupující také upozorněn emailem.

7. 3. Zboží je dodáváno prostřednictvím České pošty (služba Balík do ruky či Doporučená zásilka) či kurýrní služby DPD na adresu místa dodání uvedenou kupujícím v elektronické objednávce. V případě dodání prostřednictvím České pošty, pokud kupující nebude přítomen v době dodání zásilky, bude zásilka uložena na pobočce České poště, kde si ji kupující osobně vyzvedne.

7. 4. V případě zvolení dopravy prostřednictvím výdejních míst WE|DO, Zásilkovny či České pošty (služba Balík na poštu a Balíkovna) je kupující povinen si zásilku vyzvednout na stanovených výdejních místech.

7. 5. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny.

7. 6. Zásilka se zbožím vždy obsahuje fakturu. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

7. 7. Za nepoškozenou, neotevřenou, originální zásilku se považuje pouze ta, která je přelepená ochrannou páskou. Dopravce je povinen při dodání poškozené zásilky kupujícímu po položkách na místě sepsat zápis. Za takto vzniklé škody je odpovědný dopravce.

7. 8. Zboží dodává prodávající na území České republiky a taktéž na území Slovenské republiky.

 

Článek VIII

Odstoupení od smlouvy

8. 1. Kupující má souladu s ustanovením § 1829 a násl. Nového občanského zákoníku právo odstoupit od Kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Odstoupením kupujícího od Kupní smlouvy se Kupní smlouva od počátku ruší. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně zasláno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu sídla prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího. 

8. 2. Zboží, které kupující vrací, musí být nepoškozené, kompletní, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, nejlépe formou ochranných obalů a vycpávek dodaných se zbožím, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. V případě vrácení zboží, které je poškozeno, případně nese známky vady, která byla způsobena kupujícím, má prodávající právo ponížit vrácenou částku o škodné náklady. Z výše uvedeného plyne, že v souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) Občanského zákoníku, nese náklady na vrácení zboží od kupujícího k předávajícímu pouze kupující. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

8. 3. V případě odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vyplnit formulář Odstoupení od smlouvy (dále jen Formulář), který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Identifikace zboží;

c) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

d) Datum převzetí zboží kupujícím;

e) Cena zboží;

f) Číslo bankovního účtu, kam mají být poukázány finanční prostředky při vrácení zboží;

g) Datum a podpis kupujícího.

8. 4. Pokud Formulář není kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

8. 5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři.

8. 6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem není přiložené zboží, které je předmětem vrácení prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vrátit.

8. 7. V případě dodržení výše uvedené lhůty a splnění všech výše uvedených podmínek, má Kupující nárok na vrácení nákupní ceny za zboží v plné výšce nebo na výměnu za jiné zboží z nabídky. K vrácení nákupní ceny včetně nákladů na přepravu od prodávajícího ke kupujícímu dojde nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne odstoupení od Kupní smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím. V případě platby objednávky prostřednictvím platebního systému Paypal se vrací finanční prostředky opět prostřednictvím tohoto platebního systému. Výše vrácených nákladů za přepravu odpovídá výši nejnižších možných nákladů za přepravu, které prodávající nabízí.

8. 8. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek prodávající nebude akceptovat odstoupení od elektronické objednávky a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.

8. 9. Za odstoupení od smlouvy se nepovažuje nevyzvednutí zásilky od přepravce (Česká pošta, Zásilkovna, WE|DO, DPD a Slovenská pošta). V případě nevyzvednutí zásilky má prodávající nárok požadovat po kupujícím úhradu smluvní pokuty, a to v případě eshopu Oazakabelek.cz, ve výši skutečných nákladů spojených s odesláním zásilky (náklady uhrazené přepravci) + paušální smluvní pokutu ve výši 100 Kč, která zahrnuje náklady za balné, fakturaci, odvoz zásilky přepravci a opětovné vyzvednutí zásilky od přepravce. Tento nárok vychází z ustanovení § 2048 - 2052 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. V případě neuhrazení těchto nákladů ze strany kupujícího může prodávající přistoupit k vymáhání dlužné částky dle platných zákonů České republiky.

Článek IX

Vrácení neodpovídajícího (nesprávně dodaného) zboží

9. 1. V případě, že kupující obdrží vinou prodávajícího jiné zboží (jiný typ, jiná barva atd.) než bylo předmětem objednávky, má kupující v souladu s ustanoveními Nového občanského zákoníku, právo na bezplatnou výměnu nesprávně dodaného zboží za zboží, jež bylo uvedeno v objednávce. Kupující je povinen v případě dodání nesprávného zboží vrátit toto zboží na adresu sídla prodávajícího či oznámit tuto skutečnost na adresu elektronické pošty prodávajícího do 30 dnů od převzetí zboží. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

9. 2. Zboží, které kupující vrací k výměně, musí být nepoškozené, kompletní, nesmí jevit známky nošení a používání. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, nejlépe formou ochranných obalů a vycpávek dodaných se zbožím, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem vrácení nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. 

9. 3. Při vrácení zboží k výměně je Kupující povinen vyplnit Formulář pro výměnu nesprávně dodaného zboží (dále jen Formulář pro výměnu), který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři pro výměnu následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

c) Datum převzetí zboží kupujícím;

d) Identifikace nesprávně dodaného zboží

f) Identifikace zboží, jež bylo předmětem objednávky;

g) Název a číslo bankovního účtu kupujícího a název a kód banky, ve které je účet veden, kam mají být případně poukázány finanční prostředky;

h) Datum a podpis kupujícího.

9. 4. Pokud Formulář pro výměnu kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

9. 5. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře pro výměnu, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné výměny a zboží bude vráceno kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři pro výměnu.

9. 6. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem pro výměnu není přiložené zboží, které je předmětem výměny, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží vyměnit.

9. 7. V případě dodržení lhůty pro vrácení nesprávně dodaného zboží a splnění všech výše uvedených podmínek má kupující právo na zaslání správného zboží, a to do 5 dnů od převzetí zboží kupujícím. V této lhůtě poukáže prodávající na účet kupující finanční prostředky za dopravné, které musel kupující uhradit při vrácení zboží. Kupující je povinen při volbě přepravce pro vrácení zboží volit takého přepravce, který poskytuje nejlevnější dopravné v místě bydliště kupujícího.

 

Článek X

Záruční podmínky a záruční doba

10. 1. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta záruční doba 24 měsíců. Na vybrané druhy zboží může být kupujícímu poskytnuta delší záruční doba. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží kupujícímu. O přijetí zboží k reklamaci je povinen prodávající vyrozumět kupujícího, a to na email uvedený ve Formuláři Reklamace zboží, nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží.

10. 2. Ke každému zboží zakoupenému u prodávajícího je při jeho dodání kupujícímu přiložená faktura (doklad o koupi zboží), která slouží zároveň jako záruční doklad a záruční list.

10. 3. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího a úplně zaplacené.

10. 4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen doručit na adresu sídla prodávajícího reklamované zboží čisté, suché, mechanicky nepoškozené, nejlépe v originálním balení. Stačí vyplnit Formulář Reklamace zboží, který je k dispozice na těchto stránkách: Formuláře

10. 5. Zboží, které kupující reklamuje, musí být nepoškozené (mimo reklamovaných vad), kompletní a nesmí jevit známky běžného opotřebení. Kupující je povinen při vrácení zboží prostřednictvím přepravců zabezpečit ochranu zboží při přepravě, tak aby nedošlo při přepravě k poškození zboží. Riziko vzniku škody na zboží, který je předmětem reklamace, nese kupující až do okamžiku převzetí tohoto zboží prodávajícím. Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zboží zaslané kupujícím na dobírku.

10. 6. V případě reklamce zboží je Kupující povinen vyplnit formulář Reklamace zboží, který je možno stáhnout z těchto stránek Formulář.

Kupující je povinen uvést ve Formuláři Reklamace zboží následující údaje:

a) Identifikace kupujícího, tj. obchodní jméno nebo jméno a příjmení, sídlo / bydliště, kontakt (telefon a e-mailová adresa);

b) Identifikace zboží;

c) Číslo a datum vystavení elektronické objednávky;

d) Datum převzetí zboží kupujícím;

e) Cena zboží;

f) Důvod reklamace, pois vady

f) Číslo bankovního účtu, kam mají být případně poukázány finanční prostředky při uznání reklamace;

g) Datum a podpis kupujícího.

10. 7. Pokud Formulář Reklamace zboží není kompletně vyplněný, prodávající vyzve telefonicky případně e-mailem kupujícího na doplnění chybějících údajů.

10. 8. Pokud se prodávajícímu nepodaří opakovaně telefonicky dovolat kupujícímu nebo kupující nereaguje na e-mailovou výzvu prodávajícího do 7 dnů od převzetí Formuláře Reklamace zboží, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětného vrácení a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět kupujícímu na adresu uvedenou ve Formuláři Reklamace zboží.

10. 9. Jestliže spolu s vyplněným Formulářem Reklamace zboží není přiložené zboží, které je předmětem reklamace, prodávající si vyhrazuje právo nepokračovat ve vyřizování předmětné záležitosti a má se za to, že kupující nemá v úmyslu zboží reklamovat.

10. 10. Oprávněná záruční reklamace je bezplatná. Při neoprávněné reklamaci je kupující povinen uhradit náklady vzniklé řešením této reklamace.

10. 11. Na vyřízení reklamace má prodávající 30-denní lhůtu, která však může být prodlouženo, o čemž však musí být kupující vyrozuměn (e-mailem či písemně).

10.12. V případě neuznání reklamace je zboží zasláno zpět na adresu kupujícího, která je uvedena ve Formuláři Reklamace zboží. Součásti zásilky bude Reklamační formulář, ve kterém bude uvedeno, z jakých důvodů nebylo reklamaci vyhověno.

 

Článek XI

Ochrana osobních údajů

Od 25. 5. 2018 jsou podmínky ochrany osobních údajů uloženy v souladu Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochranně osobních údajů) v samostatném dokumentu Podmínky ochrany osobních údajů.

 

Článek XII

Okolnosti vylučující odpovědnost za nemožnost plnění

12. 1. Žádná ze Smluvních stran nenese odpovědnost za nemožnost plnění v případě, pokud nastanou skutečnosti vlivem vyšší moci.

12. 2. Za událost vlivem vyšší moci se považuje událost, kterou strany nemohly předvídat a jejíž nemohly zabránit ani při vynaložení nejvyšší možné odborné péče, která je nezávislá na jejich vůli, zejména válka, povstání, stávka, přírodní katastrofy, změny v legislativě a jiné.

12. 3. V případě, že nastane událost podle bodu 12.2., jsou Smluvní strany povinny si tuto skutečnost oznámit bez zbytečného odkladu.

12. 4. Vznik neočekávaných technických nebo logistických poruch osvobozuje prodávajícího od dohodnutých závazků.

 

Článek XIII

Ostatní ujednání

13. 1. Při nákupu zboží na Oazakabelek.cz se předpokládá ze strany kupujícího znalost technických možností Internetu a přijetí technologií podmíněných možných problémů.

13. 2. Prodávající neodpovídá za škody způsobené chybným připojením na Oazakabelek.cz. Ochrana počítače, případně údajů obsažených v počítači zatěžuje kupujícího.

13. 3. Prodávající upozorňuje, že informace uvedené na www.oazakabelek.cz mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.

13. 4. Prodávající nenese vůči jiné straně odpovědnost za přímé, nepřímé nebo mimořádné škody, způsobené použitím informací ze Oazakabelek.cz.

13. 5. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit výrobky uvedené na Oazakabelek.cz.

13. 6. Prodávající si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit nebo doplnit. Změny nebo doplnění těchto VOP vstupují v platnost dnem jejich zveřejnění na Oazakabelek.cz.

13. 7. Smluvní strany se dohodly, že všechny spory, které mezi nimi vzniknou z právních vztahů na základě smlouvy nebo souvisejících smluv, včetně sporů o platnost, výklad a zánik této smlouvy, budou přednostně řešit formou smíru.

13. 8. Odesláním elektronické objednávky prodávajícímu, kupující zároveň potvrzuje svůj bezvýhradný souhlas s VOP prodávajícího.

13. 9. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

V Olomouci dne 17. 4. 2021

Ing. Ladislav Škunda, v.r.

YWJkYT